Hur kan jag skydda min verksamhet mot bedrägeriförsök?
Att ta betalt ska både kännas enkelt och säkert för dig som handlare, men också för dina kunder. Tyvärr förekommer det att handlare och deras terminaler utnyttjas för kortbedrägerier. Det kan handla om allt från stulna kort till manipulerade terminaler. I värsta fall kan en bedräglig transaktion leda till att du som handlare får stå för kostnaden, om transaktionen reklameras.
Tillsammans kan vi förhindra bedrägerier redan innan köpet sker. Klicka här för att ta del av råd.
Jag vill rapportera ett bedrägeri eller bedrägeriförsök, vart kan jag vända mig med mitt ärende?
Vid misstankar om bedrägliga köp, hantering av terminaler eller annat avvikande, vänligen kontakta paytrim support snarast. Antingen via mejl support@paytrim.com, eller telefon 010-7500990 så hjälper vi dig vidare i ärendet.
Har du andra frågor eller funderingar relaterat till att skydda din verksamhet mot bedrägeri? Välkommen att kontakta vår support via kontaktuppgifterna ovan.
Läs även vår artikel kring hur du skyddar din verksamhet mot bedrägeri: Skydda dig mot bedrägeri
Har du andra frågor eller funderingar relaterat till att skydda din verksamhet mot bedrägeri? Välkommen att kontakta vår support via kontaktuppgifterna ovan.
Läs även vår artikel kring hur du skyddar din verksamhet mot bedrägeri: Skydda dig mot bedrägeri